czwartek, 11 października 2012

Recenzja serum na końcówki Green Pharmacy

Minął miesiąc używania nowego jedwabiu na końcówki więc można się zabrać za recenzję:)

Idąc z koleżanką z praktyk postanowiłam zajrzeć do pewnego przypadkowego sklepu typu „Tu kupisz wszystko i nic”. Naprawdę można tam kupić zastawy stołowe, produkty do pieczenia, ale też i kosmetyki. Przypadkowo znalazłam tam pośród różnych dziwnych rzeczy jedwab do włosów z Greek Pharmacy, sztuk jedna :) Poczytałam, pomruczałam coś pod nosem i postanowiłam go wziąć.


W domu rozpakowałam go z pudełeczka i mimo nieatrakcyjnej etykiety (a właściwie bardzo pustej i „niekolorowej” naklejki wygląd pudełeczka mnie zachwycił. Kupując jedwabie z Biosilka, albo CHI zawsze drażniło mnie otwarcie i wylewanie na rękę. Robiłam dziurki w sreberku, ale to i tak nie było to. A tutaj spotkałam się ze zgrabnym, fajnie zatykanym dozowniczkiem. Osoby używające serum z Biovaxa pewnie wiedzą jaka to wygoda:) Jednak Biovax cenowo niby niewiele( bo u mnie w sklepie jest to różnica 4 złotych)ale jest droższy. Ale z drugiej strony ma 30ml, a nie standardowe 15ml, więc jest kolejny plusik :)




Więc zachwyt pudełkiem. Ok. W związku z tym aplikacja też przyjemniejsza. Zapach jak to jedwabiów – delikatny i mało wyczuwalny.

                                   EFEKTY PO MIESIĄCU STOSOWANIA                                       

Nakładałam go tylko i wyłącznie, ale po każdym myciu, akurat pod tym względem byłam regularna:) No i przede wszystkim musze przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Przyglądając się dokładnie końcówkom nie zauważyłam żadnego rozdwojenia, ani przypalenia. Mimo, że zdarzyło mi się na szybkiego wysuszyć głowę, i podkręcać końcówki.

Czasem potraktowałam jedwabiem odstające stręki włosów i no chyba tyle mogę się zachwycać nad tym produktem – prócz zabezpieczenia nie ma tu nic do ochów i achów. Ale temu właśnie służy jedwab i jak najbardziej spełnia swoją rolę. W tym miesiącu planuje spróbować serum na końcówki Joanny, bo zakochałam się w zapachu, ale wiem jedno – z jedwabiu Greek Pharmacy na pewno nie zrezygnuję!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.