niedziela, 19 maja 2013

Graficznie - polecane strony www.


Cześć Dziewczyny!



Podglądam po cichu co w blogosferze, ale nie mam ostatnio czasu na nic.
Jednak dzięki temu idę z pracą do przodu, nawet ostatnio udało mi się odwiedzić promotora :)

Swoją drogą... 
Ze stresu zaczęłam mieć nie tylko pryszczycę, ale i włączyło mi się wypadanie włosów - chyba osiwieję ze złości... :P

Ja zapraszam Was dziś do zakładki "Polecane strony", którą możecie znaleźć w kuleczkowym menu. 
(mam nadzieję, że je widać?)

Dzięki nim będziecie mogły wyczarować między innymi takie efekty jak poniżej:


Niestety - na coś konstruktywnego pokuszę się dopiero po napisaniu rozdziału badawczego.
A więc znów czekają mnie ciężkie noce z panem Gardnerem, Harmerem i innymi uczonymi...

A żeby tu nie było pusto chciałam wrzucić mały collage zdjęciowy, wygrzebany tak z nutką sentymentu z folderu licealnego :)



No cóż, ja wracam do mojego pisemnego zadania...
Mam nadzieję, że pójdzie mi to jak najszybciej.

A żeby się zmotywować ustaliłam sobie dla siebie nagrodę, oczywiście która będzie polegać na kupieniu samej sobie jakiegoś prezentu :P

A co tam u Was?
Mam nadzieję, że luźniej??
Buziaki!! :*

9 komentarzy:

  1. ciekawe cuda :D powodzenia z pisaniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję :P mam nadzieję, że poleci szybko!

      Usuń
  2. U mnie może i trochę luźniej, ale mam dwa konkursy w tym tygodniu :/ Dobrze, że ruszyłaś z pracą do przodu - oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, a jakie to konkursy? :)
      Uf, też się cieszę, że jakaś tam "wena" nadeszła :D dzięki :P

      Usuń
  3. świetne strony - z pierwszej już korzystałam. A menu robiłaś w FalshVortex?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak, menu skrobnęłam w FlashVortexie. Przyjemna zabawa :)

      Usuń
  4. Świetne stronki, a w cooltextcie często się bezmyślnie bawię ;D chyba skorzystam z tej o banerach i takie tam, czas podrasować wygląd bloga ;D
    A Tobie życzę powodzenia w nauce i pisaniu pracy ;) Ja pójdę poharować w kuchni gotując dla wściekle głodnych klientów ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. super strony, na pewno się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia kochana, ja właśnie piszę swoją prace na egzamin licencjacki :)

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.