poniedziałek, 29 lipca 2013

Przegląd tygodnia 1

Cześć Dziewczyny!

Naładowana pozytywną energią chciałam rozpocząć cykl tygodniowy w zdjęciach. Sama uwielbiam takie posty u Was, ale nie miałam ochoty zabierać się za to sama, gdyż w porównaniu do przeglądanych postów wydaje mi się, że w moim życiu wcale nie dzieje się tak wiele (wręcz nic się nie dzieje...)

Ale myślę, że skoro już mam jakieś swoje małe miejsce w tym Internecie, miło będzie powspominać za jakiś czas co i jak, tym bardziej, że mój papierowy pamiętnik został brzydko mówiąc solidnie zaniedbany w ostatnich latach. 



1. Ogarniam wszystkie posiadane tusze do rzęs, żeby zrobić zestawienie, które obiecałam :) Ostatnimi czasy wytuszowane rzęsy to jedyna rzecz jaką na siebie nakładam, bo reszta po prostu ze mnie spływa...

2. Andrychów :) Bezrobocie uczciłam taplaniem się w fontannie z dwiema uroczymi damami, jak to na absolwentów przystało. 

3. Wciąż kompletuje ozdoby do mojego nowego pokoju w domu Narzuconego. Tu akurat zdobyte na wyprzedaży świeczniki szklane za złotówkę + komplet lawendowych podgrzewaczy za piątaka. Ustawione razy 3 prezentuje się dumnie :)

4. No tak, jedynym wyjątkiem gdzie nie paradowałam wyłącznie w tuszu była noc, podczas której nie mogłam spać z upału i duchoty, więc śmigałam makijaż na konkurs u Alinki.



5. Ponadto zgłębiam powoli i mozolnie "sztukę" tworzenia w GIMPie czegoś więcej niż do tej pory. To jest próbuję nieudolnie nauczyć się tworzyć portretów w kolorze na bazie szkiców. Komiksy wychodzą ok, ale realistyczne twory... uff...

6. Ojców i Skalbmierz to dwa miejsca w których miałam okazję ostatnio zawitać :) I w których byłam łakomym kąskiem dla nienażartych komarów...

7. No i niestety po dwunastu latach trzeba było pożegnać niezastąpionego kompana i domowego pieszczocha... Takowoż aż smutno bez tego byka w ogródku...

8. No i mnóstwo rysunków które zostały wytworzone w tym tygodniu. Na zamówienie i z weny. No i podglądanie Bloga Marty i jej kanału na YT co mnie motywuje do pracy w kolorze. Aj, chęci chęci!

Nodyż jak widzicie, nie ma rewelacji, a wręcz trochę się nudzę i naprawdę chciałabym już coś złapać do roboty.
Mam nadzieję, że dzielnie znosicie upały!
Buziaki! :*

7 komentarzy:

  1. fotoszop daje więcej możliwości do DP niż gimp! Tak na marginesie :D Ale malunek i tak bardzo fajny, w ciekawym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie wiele osób zalecało mi przerzucenie się na fotoszopa, ale jakoś tak... nie mam serca :D poza tym pracuje palcem na touch-padzie i dostaję nerwicy.. dziękuję ;)

      Usuń
  2. Super Picola, masz wiele pasji i genialnie potrafisz wszystko to zrobic i pokazać, no i oczywiście opisac :)
    Długo mnie nie było ale powoli zaczynam nadrabiać ten czas!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No widziałam że wypoczywasz i ach, jak zazdroszczę tej wody...mmmm...
      Ale miło będzie znów zaglądnąć do Twoich kosmetykowych postów ;)

      Usuń
  3. zdjęcia super :) bardzo fajne zestawienie :) no i super makijaż na konkurs Alinki :) też brałam udział, ale niestety nie wygrałam. A szkoda, bo świetne cienie były, nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:)
      Cienie bardzo mi się podobały, choć trochę zbyt świecące, ale zawsze można by je stonować :) Nie tym razem to następnym! ;)

      Usuń
  4. Picola Ty to jesteś fajna babka, niezwykle kreatywna!:)

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.