sobota, 26 października 2013

Romantyzm a męskie gusta


Cześć Dziewczyny!

Bynajmniej nie chciałabym się zagłębiać w samo pojęcie romantyczności, bo ono (jak i wszystko inne) jest postrzegane w troszkę inny sposób przez każdego z nas. W tym tygodniu podczas projektu "Kobieta Kameleon" u Domi naszym zadaniem jest stworzyć romantyczny makijaż. 

Ponieważ ja sama miałam problem z określeniem czegoś, co dla mnie byłoby romantyczne - postanowiłam spytać Narzuconego w czym mu się najbardziej podobam, albo w czym chciałby żebym wyszła na randkę. Oczywiście pierwsza odpowiedź brzmiała "we wszystkim Ci ładnie", ale potem dowiedziałam się, iż:
- mój samiec lubi przydymione czarne oko (ale nie za bardzo!:))
- NIE LUBI CZERWONEJ SZMINKI!!!...?
- w ogóle, na ustach najlepiej żeby był tylko błyszczyk i to niedużo, nielepiącego i w miarę smacznego :)
- włosy muszą być rozpuszczone i naturalne
- sukieneczka, albo spódniczka to punkt obowiązkowy

W sumie... Według wszelkich moich wiadomości podobno mężczyźni wolą czerwone usta, więc gdy wiedziałam, że z nich zrezygnuję i że oko ma być lekko przydymione - powstał makijaż inspirowany wizją Ukochanego :)

Jak to wygląda?


Jemu się podobało, i wywołało niezapowiedzianą randkę (co prawda spontanicznie i bez spódniczki :P) więc to mnie cieszy najbardziej :) 


Nie za ciemno, ale okraszone czarnym, gwieździstym cieniem :) Z jasną ruchomą powieką, nieskomplikowanie. Tyle mogę powiedzieć :)

A Wasze drugie połówki jakie makijaże lubią na Was najbardziej?
Napiszcie koniecznie! 
Buziaki!

30 komentarzy:

  1. Narzucony ma bardzo dobry gust :)
    Mój chłopak uwielbia, kiedy mam jakieś wyraziste eyelinerowe kreski na powiekach, różową pomadkę (Eveline Super Longs Lasting Lip Liquid Tint nr 118 to jego faworytka), a ciuchy... eleganckie jak do biura. Nie wiem, skąd mu się to wzięło, ale lubi jak mam spodnie, marynarkę, włosy spięte wysoko w kucyk. Zwiewne kiecki mogę sobie odpuścić xD

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobre tradienie z jego strony i bardzo dobre wykonanie z Twojej:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Randka bez spódniczki zabrzmiała uroczo i zabawnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie rozwiązanie :) bardzo często w taki właśnie sposób się maluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie i romantycznie :) Twój kochany wie co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślę, że Twój Narzucony ma naprawdę dobry gust :) Makijaż jest piękny i naprawdę romantyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie sprawdza się czarna kreska w stylu kociego oka i usta w konkretnym kolorze, nie koniecznie czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :) u mnie podobne oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. <3 no cudny jest! i na tym pierwszym zdjęciu wyglądasz tak pięknie, że aż też bym się z Tobą chętnie umówiła xDD
    kurcze ja też mogłam wywiad zrobić. może zrobię jeszcze jeden :D tylko ten mój luby to wybredny jest strasznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. super, aż muszę mojego podpytać:D mój to zawsze mówi co mu się nie podoba, to go przycisnę, żeby mi powiedział jaki makijaż mu się podoba dla odmiany:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny!
    Hah mój też nie lubi niczego na ustach bo "później nie mam jak Cie całować ); " ;P
    i oczko to lubi mocno podkreślone (;
    I zero podkładu i pudrów na Twarzy bo wyglądam sztucznie.... Eh, nie pogadasz ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie! Taki makijaż bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze Wam wyszła ta współpraca, makijaż jest świetny! Seksowny i stonowany zarazem, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż :) Mój chłopak nienawidzi wszelkich szminek i błyszczyków, usta muszą byc gołe :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry gust ma Twoj narzeczony.
    Po prostu lubi jak podkreslasz swoje naturalne piekno a nie tapetujesz sie :)
    Ja go w 100% rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie ci w nim :) ja też robiąc makijaż na ten tydzień projektu sugerowałam się tym co lubi mój facet

    OdpowiedzUsuń
  17. na miniaturze myslalam ze to Emma Watson:)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój Ukochany ma świetny gust, pięknie Ci w tym makijażu :) a Mój woli, jak w ogóle się nie maluję, odpowiada mi to ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze przyznać, że ma dobry gust :D
    Mi też kiedyś któryś kolega powiedział, że woli jak przychodzę w takiej niebieskiej spódniczce ołówkowej. :D A zawsze sądziłam, że niespecjalnie w niej wyglądam. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój luby to za dnia lubi mnie w naturalnym, lekkim makijażu, ale jak idziemy gdzieś na imprezę to oko musi być mocniej podkreślone.:) A Ty wyglądasz pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż jest śliczny! A moja Połówka woli zdecydowanie brak makijażu u mnie, mówi, że mam ładną cerę i nie potrzebuję tego ;p No ale czasem pochwali też moje dzieło, gdy uda mi się coś zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam, Optymistyczna :)

      Usuń
  22. Wow, bardzo ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pewna, że mój Luby obiema rękoma i nogami podpisze się pod wypowiedzią Twego Narzeczonego ;D

    OdpowiedzUsuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.