niedziela, 24 maja 2015

Foto z etykietą "rozwojowa wiosna" :)


Cześć!!!


Natalia z jestrudo zapoczątkowała swymi projektami wspaniałą erę pracy nad jakością i techniką u osób, które przywykły do automatycznych trybów :) Tym razem wiosenne wyzwanie składało się z 30 zadań, z których nie wykonałam dwóch. Miałam sporo frajdy, mój dobry, stary aparat stał mi się bliski jak nigdy a na każde ujęcie patrzyłam inaczej. I choć wiele, wiele jeszcze pracy nade mną - jeszcze raz chciałam podziękować Natalii za wspaniałą motywację i wirtualną pomoc! 
Poniżej mój zestaw dwudziestu ośmiu fotek, z których jestem mniej lub więcej zadowolona. 
Chciałam bardzo znaleźć inny widok na najprostsze rzeczy i akcesoria, którymi otaczamy się w codziennym życiu.

1. zdjęcie wykonane z krzesła


2. zdjęcie telefonem

3. zdjęcie czarno-białe o małym kontraście - Garnek:)

4. zdjęcie w podskoku
Pierwsze z niewykonanych - tak bardzo brak pomysłu...

5. zdjęcie niedoświetlone

6. duży kontrast kolorystyczny

7. przysłoń kadr cienkim materiałem - Gorąco dziękuję za zgodę na publikacje:*


8. zdjęcie w sztucznym świetle

9. kadr centralny - ucięłam, zdupiłam, lecz akurat piłam :)


10. żabia perspektywa - Drzwi od dołu :D

11. o zmierzchu - czyli cimno, zimno i w gratisie droga donikąd...


12. z lampą błyskową!


13. mała głębia ostrości, małe “f”/ makro - miała być jedna kropelka, ale nie mogłam się powstrzymać :)


14. do góry nogami

15. kadr oparty na regule trójpodziału


16. oświetl przedmiot bocznym światłem


17. zdjęcie zrobione z pomocą samowyzwalacza


18. kolaż zdjęć! - Dzień z życia pewnego małego człowieka...


19. zdjęcie czarno-białe o dużym kontraście

20. zdjęcie pod światło - Ola na grillu (zapraszać bez aparatu!:D)

21. mocne linie w kadrze - Pan Grzebień :)

22. zdjęcie podkreślające kształt obiektu - Okrąglaste lustro

23. porusz aparatem w trakcie robienia zdjęcia
Ni ma :( za często ruszam sama z siebie i zupełnie zapomniałam o tym punkcie...

24. zaparowany obiektyw


25. w odbiciu w lustrze 


26. intensywna obróbka w programie graficznym/aplikacji


27. oświetl przedmiot z góry

28. kolorowe tło


29.kreatywny dyptyk - że niby kulka oświetla, a kula jest pod nią, a ona ma kulke, a kulka jest obok i...aaaa...

30. zasłoń dłonią część kadru - wiem, że miała być dłoń, ale akurat noga była "pod ręką" :D

Mam nadzieję, że następnym razem pójdzie mi lepiej, już teraz widzę ogromną różnicę w tym jak wygląda zwykłe zdjęcie. A wszystkie z Was, które jeszcze nie znają bloga Natalii serdecznie do niej zapraszam!!! 

10 komentarzy:

  1. nr.11 "o zmierzchu" krajobraz jak z horroru :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo jakie piękne zdjęcia! I o zmierzchu i nawet drzwi, i kostka... a wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. juz wchodze na jej bloga :D a zdjecia te są mega !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola super :) i me nogiszcza się załapały na Twego bloga :)) 3, 8 13 i 15 me gusta :) i parę innych też
    przy 9-tce padłam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci poszło! Bardzo dużo zdjęć wygląda profesjonalnie:)
    Masz bardzo kreatywne podejście do żadnych tematów. Wcześniej też lubiłam Twoje zdjęcia, ale ten zestaw jest świetny. Niby szkolne zadania, a taki ładny efekt:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne zdjęcia, takie kreatywne i pomysłowe! Ja chyba niektórych podpunktów bym nie zrozumiała, a Ty to jeszcze tak świetnie zinterpretowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 2, 5, 8, 12, 13 najładniejsze ;) jak dostane nowy telefon to tez sie bede bawić ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wyzwania rudej, niestety w tym nie zdążyłam wziąć udziału:( świetne zdjęcia, a niektóre jak pomysłowo ujęte!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy to już koniec bloga??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie - nie :)
      Jednak przez życie na wysokich obrotach bardzo zaniedbałam zdrowie, co intensywnie pielęgnowałam ostatnimi czasy dając sobie urlop od większości zajęć, dodatkowo teraz się przeprowadzam, wkrótce wrócę do blogowania ;)

      Usuń

Kłaniam się pięknie w podzięce za każdy komentarz! C;
Pisz śmiało, krytykuj konstruktywnie i dziel się swoją opinią - takie komentarze zawsze czytam chętnie nie tylko ja, ale też inni, którzy tu zaglądają.